tak yah tajuk kot

Assalamualaikum....

salam petang untuk semua.... baru je lepas jalan-jalan jenguk blog orang laen.... terutama blog KasutPutih tu....entah bila nak update.... penat aku tunggu berita terbaru sang empunya blog Kasut Puteh....tapi tada sebarang tanda-tanda entry baru lansung.....*sambil mengeluh....Cik Koala oi...update lah cepat....rindu gamak nak baca entry kau.....

Inche Lappy bekerjasama dengan baik untuk aku hari ni...dan aku sangat bangga..... Line wifi juga menunjukkan reaksi yang baik pada hari ni.....bagus..... aku suka...kalaulah hari-hari macam ni kan bagus.....senang hati aku.....okey....tadi aku cakap aku jalan22 koridor blog kan???? haa....aku singgah22 blog kawan22 aku je hari ni..... aku kagum sebenarnya dengan gaya penulisan mereka...gaya pemikiran mereka.....nampak kematangan mereka.....tapi bila aku baca blog aku sendiri...=.=" hanya mampu mengeluh.....*jauh panggang dari api..... aku lagi hebat rupanya....*okeh..ni tipu....

TAK MATANG!!

tu je yang mampu aku cakap..... haha.... coursemate aku ramai yang muda setahun dari aku....but still......pemikiran dorang pun dah kehadapan.....gaya kepimpinan diorang teserlah.... aku kagum!! sangat kagum dan sangat respect mereka......*tabik hormat!!! semoga aku akan mencapai tahap kematangan seperti itu...haha...AMIN!!!!




Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2