soalan demi soalan

Assalamulaikum...

mengambil kesempatan untuk mengupdate blog malam ni dek meminjam bb dari Asyraful Syifa.....haha....maafkan daku kawanku......line wifi KTR tidak mengizinkan aku untuk mengupdate blog di malam hari......hanya cisssss yang mampu aku katakan.....dengan menggunakan bb mu maka tercapai jua hajatku utk mengupdate blog tercinta ini..... moga pahala diberikan kepadamu....Aamin.

Menanti atau dinanti?? Menunggu atau ditunggu??

aku tertanya-tanya dari tadi.....berlegar-legar dalam memori otak aku....menyelit-nyelit soalan22 ini di celah22 soalan22 programming juga discrete serta digital logic yang berkampung dalam ruang otak aku........apakah???

hairan!

kenapa tiba22 aku tertanya tentang ini.

motif??

aku tak pasti.

aku lemas dalam dilema yang aku cipta sendiri.........takut untuk disakiti dan kehilangan lagi..... apakah????
apakah yang aku mengarut ni??
aku hanya insan biasa yang sering melakukan kesilapan.....sering mementingkan diri sendiri......kerana ada masa aku penat untuk melebihkan orang lain.....sungguh.....diri ku kini....bukan seperti dulu......hahaha.......

Apa yang pasti...aku tahu yang aku masih boleh berdiri sendiri..... masih mencari diri sendiri...... masih banyak yang perlu aku tempuhi.....

wasalam~

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2