Post khas utk awak..... =D

Assalamualaikum...

 hai awak... surat dari saya untuk awak....saya harap awak baca....*tp saya memang tahu awak mesti baca...awak kan pembaca setia blog saya..kan33??....tapi ni bukan surat cinata cintun ea...ni surat biasa-biasa je....hahaha....

awak.. fezly nak cakap...thanks for being a good friend of mine.....even kita tak rapat pun dulu *plus saye tak cam awak lansung pun kat kem......tapi sy terharu coz awak cam saya.....hahaha....*mulut becok sangat....mana orang tak kenal.....saya tak sangka pun kita leh jadi close friend even tak besua muka.....hanya dari jauh sahaja..... hahaha.... thumbs up!!! fez awak tegur dalam muka buku saya terkejut..*eh..budak ni kenal aku...tapi siape die???....bila awk ckp awk sama kem dgn saya tp awak balik awal baru la saya macam perasan awak....hahaha.....jahatnye aku.....then kita borak2x dalm muka buku tu....awak dapat tahu sal kewujudan blog saya.....haha....

still baru-baru jugak kita tukar2x number.....but the way we interact seems like it has been so long.......kita guna aku kau dan seriously guna aku kau buat saya rasa rapat dengan awak n macam dah lama kenal...*dah dekat dua tahun kot kita kenal??? ye ke???.......then you suggest to me that we use saya awak..macam sekarang ni..... gile r.... segan kot awal-awal...... but..... awk betul......bila guna sye awk,tetibe rasa cam lagi mesra lak.....hahaha.....*gedik kejap......and sy appreciate sangta sebab awak awk amik berat sal sye....huhu...sal kempen kurangkan ayam madu tu seperti yang dijanjikan akan bermula hari ni....hahaha.....demi kesihatan.....lalala~  maybe saya gak start senam hari ni.....wahhh!! drastik sejak wat pemeriksaan kesihatan semalam..... hahaha.....Tak sihat rupanya aku...... thanks sangat2x tau awak!!! mungkin awk tak selesa kot sye wat entry tuk awk...tapi tetibe je saye nak tulis sal awak.....hahaha.....*malu lerr tu......ahahaha...terima kasih tau awak...tace care!! n Good Luck utk exam awak!!! awak mesti leh buat punye...awak kan pandai....saye doakan awak dapat result cemerlang...t belanja saye makan mcd double cheese burger tau!!!!!

Comments

  1. mcm tau je utk sape...eh eh. hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik pemilik kasut puteh oii...lau tahu ce g tahu sape?? haha...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2