Followers

Proud To be One

Proud To be One

Saturday, October 27, 2012

Pelik22 je

Assalamualaikum....

"Yu, kau cepat-cepat lah..senang mak ngan ayah nanti"

err.....korang faham tak maksod "cepat-cepat" kalau mak ayah kau sebot macam tu??
hahaha....

Ya Allah....lama lagi mak anak dara mak ni nak kawen....... masak pon tak pandai.... kemas rumah pun terkial-kial.....hobi kerja makan tido je....... ada ke patut mak dah soh kawen..... calon terlalu RAMAI mak....sampai tak terpilih nak yang mana....*okeh ni tipu.....padahal satu pun tade~

pakej tak lengkap g kot nak jadi isteri orang.....jauh lagi nak sampai......buat lawak je mak ......hahaha....
InsyaAllah..sampai jodoh t adelah.... mak tunggu je lah...yang penting bkan waktu terdekat ni..... dalam 5 tahun mendatang mungkin??? hahaha.....
Pelik22 je mak aku ni.....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "