Pelik22 je

Assalamualaikum....

"Yu, kau cepat-cepat lah..senang mak ngan ayah nanti"

err.....korang faham tak maksod "cepat-cepat" kalau mak ayah kau sebot macam tu??
hahaha....

Ya Allah....lama lagi mak anak dara mak ni nak kawen....... masak pon tak pandai.... kemas rumah pun terkial-kial.....hobi kerja makan tido je....... ada ke patut mak dah soh kawen..... calon terlalu RAMAI mak....sampai tak terpilih nak yang mana....*okeh ni tipu.....padahal satu pun tade~

pakej tak lengkap g kot nak jadi isteri orang.....jauh lagi nak sampai......buat lawak je mak ......hahaha....
InsyaAllah..sampai jodoh t adelah.... mak tunggu je lah...yang penting bkan waktu terdekat ni..... dalam 5 tahun mendatang mungkin??? hahaha.....
Pelik22 je mak aku ni.....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2