NAK MASUK LAB JUGAK!!

Assalamualaikum....

hai selamat pagi semua....macam mana pagi anda?? adakah seceria pagi aku??? Hari ni pagi Isnin yang ceria bg aku.....wahh...rare ni nak dapat pagi isnin yang ceria dan sesegar ini.....*sambil angguk-angguk kepala dengar lagu kat pagi era....kenapa??? kenapa aku sesegar ni?? haha...ini adalah hasil daripada tidur yang mencukupi ye kawan-kawan..ye..tidur yang mencukupi itu sangat penting untuk kesegaran tubuh badan ye......*nampak sangat sebelum ni tak cukup tidor 0r terlebih tido??? krik22.....padahal sebenarnya semalam nak golek22 je atas katil..tetibe alarm bunyik pukul 5 pagi..err??? punah buku22 atas meja tak bersentuh.....

haha...bagus pendahuluan aku untuk pagi ni..... okeh...dapat mcj dari sorang member..cakap yg dia masuk lab hari ni.....err....serta merta perasaan jeles bertandang dalam hati aku...... seronoknya masuk lab...... aku masok jugak lab....tapi lab komputer lah..... terasa rindu mahu berebut mengambil measuring cylinder.....terasa rindu mahu mencapai beaker dan test tube..... terasa dipanggil-paggil untuk menyentuh pipette dan burette..*cam ni ke eja?? tak kesah la......paling best nak uji22 bahan kimia masa lab kimia...n yang terutama adalah untuk masuk lab biologi.....*teringat kes aku nangis dalam lab bio....dua kali lak tu......hurmmmm rindu memori22 kat lab......

*awak..sy jeles ni...betul22 jeles

Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2