Followers

Proud To be One

Proud To be One

Tuesday, October 23, 2012

mari bercerita

Assalamualaikum....

Jam sekarang menunjukkan pukul 3.17 pagi....... tersedar dari lena.........wah......malam tadi tak dapat bertahan lebih lama di meja belajar......kepala terasa sangat berat.......suhu badan mula meningkat.......mujur makan ubat cepatcepat.......tu yang kebah rasa tak sedap badan......*tapi natijahnya tidur la kan........baru ingat nak study lama sikit.....hemmm...

BioComp Crew

ape tu????  nama produksi kami..... aku and kawan-kawan aku join satu pertandingan dinamakan digital story.....kiranya kami kene wat cerita la kan..... dalam banyak22 tema yang dia bagi...kitorang pilih menggamit memori....... baiklah..... sape yang masuk???? Fahmi a.k.a achik sebagai director.......aku sebagai ass. director.....Tiqa sebagai ketua merangkap cameraman.......Fahmi Arieef sebagai pelakon utama......Mie sebagai abg walldrope?? war drope?? ntah...yang lebeh kurang begitu la...aku tak tahu acane nak eja.....nak menyebut pun aku still conpius lagi.....pepandai lah korang cari sendiri ape yang aku maksudkan tu....... n syafiq dan am as pelakon tambahan.....juga kawan22 dari kelas bioinformatik...thanks korang sebab sudi membantu kami untuk menjayakan cerita ni!!!

story board?? tak suprise la kalau aku cite.....hahaha..... tapi aku seronok dapat bekerjasama dengan sume ahli biocomp crew.......sebab ni pengalaman pertama smen shooting22...... alah..macam nak wat filem22 tu......haha...... penat memang penat...tapi best la......*best kene hurung dengan nyamuk =.=".......kitorang ada wat logo....aku try bluetooth dengan cik lappy....tapi tetiba cek lappy tak nak time....ngade22 betul...ntah apa kene nak merajuk22 lak dengan aku lappy ni.....

k lah..aku nak sambung study....ni buat cukup syarat je menulis ni...... sebab sehari tak jengk blog macam tak best pulak..haha...... bye!!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "