Malam tadi punye cerita

Assalamualaikum...

Minggu ni boleh dikatakan tiap-tiap petang hujan turun dengan lebatnya...tiap-tiap petang jugaklah seluar aku basah dek kerana meredah hujan....tiap-tiap petang jugaklah bukak payung bear kiut aku tu.....dan tiap-tiap petang jugaklah membe22 searas ulang alik ke bilik basuh membasuh baju yang basah kering basah kering basah kering tu......*aq tak yah ulang alik....bilik basuh baju tu dua tiga empat lima langkah je kot...hahaha

Malam semalam ada kursus kefasilitatoran anjuran kelab PRS kolej tun razak..bertempat di dewan tun rahah (dtr).....aku sebagai ahli prs wajib pergi...*kalau tak wajib pun aku g jugak...kot....alhamdulillah..boleh dikatakan ramai gak lah yang pergi dan senior kata batch yang pergi malam tadi adalah yang paling ramai......*thumbs up!!......tapi kursus ni satu malam je....tujuannya untuk memperkenalkan kami basic22 untuk menjadi seorang facilitator......just penerangan sikit2 and then kami diberikan tugasan simulasi......kitorang dibahagikan kepada 4 kumpulan.....aku tergolong dalam kumpulan ketiga....*sume perempuan....girls power!!!.....setiap group ni diberi simulasi yg berbeza.....macam ada kene buat simulasi kem kecermelangan....lagi simulasi kem kepimpinan.....lagi dua aku lupa simulasi apa.....*group aku pun aku tak ingat simulasi apa~.......seronok sangat la.....kiranya simulasi ni menggambarkan keadaan sebenar bila kitorang terlibat dalam apa22 aktiviti nanti......alhamdulillah...sekali lagi aku beranikan diri bercakap dihadapan ramai masa simulasi group aku..... even bukan sebagai ketua faci untuk group..aku diberi tanggungjawab untuk menerangkan falsafah aktiviti group kami......yes!!! aku tak gigil langsung pun masa cakap tu.....aku bangga dengan diri aku okeh!! haha.....*chewahh.......masa interview JKM aku gigil macam hape...tak berhenti..satu badan wooo.....but bila dah asek bercakap je depan orang yang aku tak kenal...lama lama aku adapt...alhamdulillah.syukur pada Allah....tapi tangan masih sejuk beku cam ais lah kan............krik22......
*hope that i can be a better person
*hope that i'll be able to talk in front of other people freely and confidently



Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2