Followers

Proud To be One

Proud To be One

Monday, October 15, 2012

Good Luck!!!

Assalamualaikum...

salam ceria...salam pagi....mulakan harimu dengan senyuman...ngee....=D senyum besar22 sampai nampak gigi macam Monkey De Luffy.....aik?? kenapa aku serru nama Luffy??? haha...okeh..nampaknya aku dah teraddict dengan watak famous dari anime one piece tu.....before this,aku mayi22 dok cakap kat owner kasutputeh ngan ruz yg One Piece cerite mengarut...lukisan ntah ape22....cite pelik dan segala yang sewktu dengannya...... tapi...aku nak tarik balik....tetibe rumate aku kat utm ni dok ngadap one piece hari22...so,tetibe aku rasa cam nak tengok..so aku pun sedut la cite tu dari dye...masuk dalam hd aku...aku tengok dari awal..means episod satu lah kan.....then aku realise....aku macam "ok...cite ni syok".....hahaha.....

okeh..that's not the point for this entry actually......Entry ni sebenarnya KHAS untuk bro aku yg sedang menghadapi exam katanya....dye kata aku takde wish die pun....sorilah bro...sis kau ni tak tahu pun kau exam....Erol or nme pesbuk dye Erol Efek....haha...kenal dye leh dikatakan lama gak la..lama tak lama sangat la.....dalam 2 tahun gak?? start dari PLKN.....Aku nak ucapkan selamat maju jaya...good luck for your examination.....Gambare kudasai!!! erol hwaiting!!!! Chaiyyookk!!! dan segala kata-kata selamat berjaya dalam versi bahasa22 lain......maaf kerana aku lambat wish good luck tok kau....*sila maafkan sis kau ni.......next year kita jumpa kat utm skudai kan??? kan??? ke aku salah??? im waiting for that time to come.......okeh???

Papepun,aku tahu kau mesti boleh skor......just do the best....always be calm....don't forget Allah....stay cool like you always do..... =D sengih sokmo jangan lupa....oh ye..adakah kakak ipar exam juga??? lau ye...send my regard to her and also said Good Luck for her.... =D.....

*aku pun ade test minggu ni....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "