Followers

..FUN Episode with THEM....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Aq memang fail bab22 pendahuluan ni.... so..aku tak tahu acane aku nak mulakan bebelan aku kali ni......rasa macam sengal lak lau tak ada pendahuluan... tapi kalau ada but merepek serupa biar tade pendahuluan..... acane eak???? tak kesah la acane ponsss.... asalkan entry aku kali ni berjaya di post dan dibaca oleh sesape yang membaca atau terbaca.......

semalam hari jumaat.....bersamaan 5 oktober 2012.....petang tu dalam pukul 3 aku and sebahagian kecil classmate aku g main bowling kat Skudai Parade.....*coursemate aku ada 33 orang....ramai tak???......sebahagian tu adalah dalam 3 kerata.....dua kancil satu viva....*keta sewa je....fez year cam kami manalah boleh bawak keta......viva ada 5 orang....kancil1 ada 6 orang...kancil2 ada 5 orang.... so total up ada 16 orang kesemuanya......*cop yang kancil1 tu enam orang sebab kami kecil2x dan cecomel je yang disumbat di belakang....termasuk aku..... fezly kancil1 tu Yana yang bawak...serius seram...paling best dye drift dekat jalan kat fakulti....seram gila kitorang....haha....tapi pengalaman kot...tak pernah lagi aku ada pengalaman cenggitu...*sok nak g tengok ade kesan tayar tak..hahaha....pastu tukar Akma lak bawak.....yang ni pon sama seram...dah nak langgar divider jalan....OMG!!! last2x kitorang soh Caom a.k.a syafiq yang drive.......kelakar je.... memula tu GPS kitorang Yana lupa jalan....yang Achik selamba follow je mana kitorang g...*perabih minyak je....but at last follow kereta kancil2 yg dipandu oleh azreen n sampai lah gak kitorang ke Skudai Parade dengan selamat sejahtera tanpa sebarang cacat cela dan yang sewaktu dengannya....alhamdulillah.... tujuan utama nak g men bowling kan??? so kita enjoy!!!!

Fez experience aku men bowling masa kat IOI kulai dengan besties22 aku Diana n Epey.....kira ni second experience lah...maklum...aku ni kuno sikit......seronok la dapat enjoy dengan coursemate22 aku......Jom aku serru nama satupersaturibu..... dak laki terdiri daripada Fahmi,Achik,Syafiq,Mie dan Am.....dak perempuan lak aku,Yana,Ama,Fiza,Anis,Akma,Azreen,Biha,Ain,Syifa and A'an.....men bowling just untuk sukasuki je....release stress kejap....hahaha....*dah start stress sejak assigment tinggi macam gunung kinabalu tu bah.....pas men bowling kami g solat asar sat pastu g lah servey2x....aku ada beli satu keychain camera yang sangat cute melampau n bila tekan button ada lampu siap bunyik camera lagi!!! cute gila....hahaha.........*excited sampai bila balik bilik,aku g tayang kat jiran sebelah....dah jeles budak tu dengan minicamera aku tu....lalala.....TERADDICTED dengan segala yg berkaitan kamera sejak masuk KFK....hahaha....mals nak cakap banyak...jom servey sebahagian pic yang kitorang sempat snap tadi....*bnyk dlm hp Fahmi..tp tak tahu bila dye nak upload...=.="


tengah tak ready pun dorang snap...alahai.... =.="

ni separuh je yang amik pic..ade lagi yg tak join masa amik gambar

from left anis,ayue,ain,akma and Shifa...

With Achik

from de left achik,ama,fiza,anis,ain n shifa

try angkat yang berat tapi tak larat....dapat angkat saiz 7 n 8 saja...hahaha
So...bila dah penat of coz nak makan kan??? kitorang g makan...tapi kitorang berpecah....Viva nak kene hantar balik sebab ada org dah booking....Kami dalam kancil1 g makan pizza!! kenyang~~~ hahaa....cao!!

*serunuk gila hang out ngan korang
*leh tak jadikan bowling event bulanan kelas kite?? kikiki...
*tetibe rasa nak balajar bawak keta~~ haha
*sebenarnya malam tadi aku dah prepare entry ni..tapi sebab line cam hape aku tunde n post pagi ni...=.="



Comments

Popular Posts