Followers

Proud To be One

Proud To be One

Tuesday, October 30, 2012

Assalamualaikum...

Dah banyak hari aku tak tengok blog ni.... berhabuk jua nampaknya...terbukti makcik cleaner yang aku bagi gaji tu tak datang menyapu kat sini.... haish...saya pecat makcik nanti....=.="
Pagi ni kelas BI aku batal..so aku boleh bergolek-golek senang dalam bilik...... perut yang lapar minta diisi akan di isi dengan biskut Jacob sebentar lagi bertemankan nescafe halussssssssssss.........
Jiwa terasa kelat sebenarnya......kenapakah???
hal ini terjadi akibat kekecewaan melampau pabila terdengar uitm punye budak22 dapat cuti panjang start dari raya haji ritu.......dorang sambung cuti mid sem rupenye.....maka....berbahagialah si Koala dan Ruz di tanah air BT manakala aku terpaksa meredah hutan batu kembali ke UTM........cisssssss.....da la tak dapat nak rasa abc free yang dibelanja Ruz.........tambahan lagi kedai pokcik abc tutup........ patah jiwa aku.......k bye!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "