___Bebelan hari ni____

Assalamualaikum....

 Salam pagi.....salam ceria...salam indah dari aku disni.....
Tarikh hari ni 2 Oktober 2012........so hari ni genap sebulan aku bergelar mahasiswi Universiti Teknologi Malaysia....... wah.. tetiba je dah sebulan....rasa macam baru je lagi kat sini....... so..maknanya genap sebulan jugak aku kenal kawan2x kat sini...*rindu kat kawan2x lain terutama Diana,Ruz,Ila,Epey,Tompel dan yang sewaktu dengannya.....genap sebulan jugak aku tak balik rumah even UTM dengan rumah aku tak de lah jauh mana...hebat nye aku!!! *bangga......Masa sekarang ni berjalan dengan sangat cepat okeh.......

Errmmm...hari tu aku cakap sal aku apply untuk konvo kan??? but unfortunately aku tak dapat....... *sedih gila....yang peliknya tetiba dapat mcj aku terpilih untuk jadi pengacara majlis Sambutan Hari Raya Kelab Fotokreatif..... MC???? errrrr.....*cop......raya dah habes kan.........sambut lambat kot....haha......aku macam tade pasaan masa dapat mesej tu...sebab aku tak tahu pape tentang tu...... terkilan gak......but tape.... aku accept.....mungkin aku tade qualification untuk join bende tu.....*tak yah lah aku skip kelas maknanya.......huhu...biarlah..benda dah jadi..nak wat cam mana lagi kan.....Be positive...

Okeh...next....aku akan mengurangkan kadar memakan ayam goreng madu start minggu hadapan.....*kepada yg berkenaan harap maaf..mingu ni sye nak pulun habes dulu...kikiki......jangan risau.....sy akn ikut nasihat awak tu.....lalala~  Pasal megi lak....errrr.....susah sikit kot...tapi akan diusahakan juga....*demi kesihatan......okeh...bertukar-tukar topik aku cerita pagi ni...tape rasanya...sebab aku yang tulis...korang baca je lah..... kalau ikutkan banyak lagi benda aku nak sumbat dalam entry ni..... tapi tape....
Haa!! satu g...... aku dapat Roomate....nama dia Sya.....sebijik macam rumate aku masa matrik dulu...nama Ecah.....serius....tinggi kurus.....*or kurus tinggi???....ah sama je.....Sya budak graphic....tapi kitorang masih tak rapat lagi...malu22 kucing lah katakan.....hahaha......k lah..nak g jenguk bilik mandi....=D

*sentiasa berfikiran simbol tambah bile tak dapat sesuatu...
*ayam madu feveret aku di U
*lapa
r~

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2