akibat mulut banyak bunyik

Assalamualaikum....

hai semua...salam pagi dari aku.....beberapa hari tak update kan??? haa....Cek kasutputeh dah update blog dye..so aku sangat puas hati and excited...hahaha....*sambil loncat22.....nampaknya die boleh survive tapi aku jeles...kenapa kat sana ada abc yg spesel sgt tu??? tempat aku tade pun cenggitu????? kenapa???????

hahaha....well....even aku ni susah and takde keyakinan untuk bercakap dihadapan orang ramai lagi22 orang yang aku tak kenal....but semua tahu bila aku dah start bercakap susah lak untuk berhenti.....aku pun tak tahu kenapa....hahaha....
malam tadi pergi perjumpaan SAHARA ke 2.....then,,meet with timbalan pengarah program...Qayyum....masa awal2 jumpa ritu dia tak dapat hadir.....then,qayyum kata kat aku...kau tahu tak kenapa aku pilih kau....*laa,die rupenye org yg bertanggungjawab membuat aku jadi MC...cisss.....okeh balik pada cerita.....Qayyum tanya ,aku geleng la....
"sebab kau yang paling banyak cakap masa interview hari tu....cakap tak berhenti...aku ada masa kau interview tu"

err....time tu tetibe aku rasa nyesal......kenapa lah mulut aku ni banyak bunyik sangat masa interview tu...haishh... =.="  tapi takpelah.....diorang nak bg aku pengalaman jadi MC....aku tak tahu aku leh buat ke tidak coz aku tak pernah jadi MC!!! ARGHHHH!!!! nervous....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2