UTM...part 1

Assalamualaikum....

sedar tak sedar dah nak masok 4 hari aku dalam UTM sejak ahad leas iaitu 2 september 2012.... bernaung di bawah fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat dalam bidang Sains Komputer Bioinformatik (SCSB) dan duduk di bawah bumbung Kolej Tun Razak di K06/118 bersebelahan tandas....  tanpa rumate... T______T

fez day...sangat bz... pendaftaran kolej..... satu yang memeranjatkan aku kerana berjumpa dengan saudara dekat yang lancung tidak aku kenali.... haha... Nurul Syifa namanya.... merupakan ibu saudara aku... umur dia 19 tahun... aku kira pangkat anak saudara la even aku tua setahun.... even tak sama bilik aku lega coz dia satu course dengan aku...  kembali pada pengalaman hari pertama.... aku rasa dem gile... dengan tiada rumate aku rase cuak.... dan aku depressed sebentar.... mak ayah dah paksa soh pergi bilik sebelah cari kawan ajak teman pergi mana2x... aku lak jenis yg malas...apa lagi bila dipaksa.... hampir menitis juga air mata sebenarnya...... nasib baik ade Syifa yg baru aku kenal tu...dia duduk tingkat dua....

next...lepas pendaftaran kolej..kami diberi kan kumpulan.... aku kumpulan 10... Syifa 12.... dalam kumpulan 10 ni...berkenalan lah aku dengan 20 individu..masing2x dengan identiti masing2x... hatta nak dijadikan cerita Farril yg merupakan ketua kumpulan aku rupanya org yg sama yg aku dok comment22 dgn dye dlm page utm di muka buku....ckp pasal muka buku...ramai kawan sefakulti yg aku kenal lalu fesbuk tapi tak besua lagi.... yg besua cuma Kay...Khairul Nizam nama aslinya... haha...hanya mampu menyerruu sahaja kerna dia artisss...lalalalala....dlm kumpulan 10 atau nickname nya Tension...aku rapat dengan raihan,Yein dan Mira...raihan dari kedah,mira dari perak dan yein pula dari Ganu...

k la...esok kene bangun awal ni..ada pendaftaran fakulti...fakulti aku jauh dari kolej..maka kuruslah aku lepasni!!


Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat




Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2