Followers

UTM ...part 2...PALAPES

Assalamualaikum...

haaa...entry lagi...suka betul sebab bilik ayu dapat line wifi kuat....kih2x....

Hari ni ade bukak booth kat dataran Agora.....macam2x booth persatuan dan kelab yang ada..... aku and kawan2x singgah kay booth silat cekak....booth pencegah rasuah...booth Hema.... booth inovasi.... booth sukan.... n booth PALAPES LAUT..... aq berminat dengan PALAPES Laut.... sejak aku hampir lemas masa mandi di Pantai Puteri Melaka tahun lepas aku memang nak sangat belajar berenang..... tapi aku tak yakin.... minimum ketinggian je 157cm..aku ni ciput je..146cm.... mcm mana?? tadi masa tanya pasal ketinggian,diorang suruh apply je dulu...then kalau kita betol2x tunjukkan semangat dan ketahanan mental kita...walaupun rendah kita akan tetap dapat join Palapes Laut... persaingan ramai... tahun ni dia cuma nak 8 orang perempuan sahaja.... so...aku agak sedih... =|

Palapes Darat?? bukan tak minat coz even aku sorang yang agak pemalas aku suka aktiviti lasak...just aku nak kan kelainan....PLKN dulu aku dah rasa mcm mana kita training dengan askar sebenar... mcm mana kita perlukan semangat yang kuat....kental....mental kena kuat.... aku tahu palapes laut pun lebih kurang cume aku memang suka Palapes Laut sejak aku tahu pasal benda ni..... aku terminat .......

aku gak nak cuba applt untuk JKM... jawatankuasa kolej mahasiswa..... aku pemalu..cume tak ramai yang sedar sikap aku ni coz aku yang sorokkan... sejak tak melibatkan diri dengan aktiviti sekolah di tingkatan 4 ...keyakinan diri aku mula hilang..... aku mula pasif...padahal dulu aku aktif...... aku tak minat sukan..but aku sangat minat kebudayaan,nyanyian,aktiviti lasak....lari22 je yang aku kantoi....   sikap kepimpinan aku pun dah hilang..... tambah lagi style intonasi debat dan pidato juga mula pudar...... aku cuba nak kembalikan keadaan aku yang dulu....

doakan aku!

*pssstt : aku suka baju Palapes laut..cantik!







sume gambar ni ihsan dari incek google!!


Comments

Popular Posts