Followers

..perlu ada tajuk ke???....


 Assalamualaikum...

hai3x semua..... amik masa untuk update...sebab line di kolej sangat lembap even ada 4 bar....mungkin atas kerana menampung jumlah pelajar yang ramai online setelah kembalinya pelajar2x senior ke kolej untuk meneruskan sesi pengajian mereka......fuhhh...tarik nafas sat...... okeh... lokasi kini adalah di CICT UTM dimana tempat ni boleh dikatakan sebagai ciber cafe la...even die bukan cafe.....hahahahaha.... aku tak tahu macam mana nak describe tempat ni..... alhamdulillah seperti yang dijangka line wifi sangat laju dan aku boleh menulis dengan selesanya kerana tempat ni sejuk... copp..ade kena mengena ke????

Alhamdulillah sekali lagi..kerana aku berjaya mengharungi hari pertama dan hari kedua belajar di UTM atau lebih tepat di FAKULTI SAINS KOMPUTER DAN SISTEM MAKLUMAT dengan jayanya..... ceh wahh...... paling best jadual kelas aku sume kelas pagi..petang tade kelas...jadi aku boleh la menumpukan perhatian kepada hobi faveret aku  iaitu tidur...kakakakakaka.......... no la... kena lah study sikit2x kan... banyak lagi yang aku kene explore kat \utm ni...library pon aku tak jejak lagi ni tau....

next.... about my classmate.... majo classmate aku ramai dari KMP...kolej matrikulasi pahang.... dua dari perlis...melaka ade berapa orang aku tak ingat...and dari KMJ ada 4 orang.....  hahaha...

seronok berada di sini.... and i started to love UTM...being a part of UTM family..... alhamdulillah bersyukur pada Allah.....  Bioinformatik from my point of view is a bit difficult...but...aku kena kuatkan semangat.....kena jugak bertahan!!!! chaiyyookk!!!!!

actually..aku tak tahu nak letak tajuk ape kat post ni..so aku letak je lah pape...hahahahahahahaha.... post ni aku punya..suka aku lah kan...lalalalalala......

wassalam

Comments

Popular Posts