Followers

Proud To be One

Proud To be One

Sunday, September 23, 2012

Emosi Pagi


Assalamualaikum...

Salam pagi salam indah salam bahagia salam ceria dari aku untuk hari ni.......
bangun awal pagi kerana excited untuk pergi ke kelas bimbingan fotografi hari ni....  tapi badai melanda jua apabila mendapat info bahawa sesiapa yang tidak dapat mesej daripada exco kelab bermakna tidak terpilih la orang itu atas alasan kelas penuh.... =.="   WHAT???? aku tak dapat mcj  makna nya aku tak boleh pergi lah???? Not fair...penat aku beratur tulis nama tau..... keceriaan pagi aku diragut begitu sahaja dan kini akibat sress melampau aku lapar.... see, the effect of my sadness......  depa dok cakap jadilah ahli aktif.... aku dah nak aktif la ni..tapi dorang tak pilih aku.... acane nak aktif??? acane???? ce cite sikit?? ni yang buat aku jadi malas nak aktif ni.... cisssss!!! *konon2x marah gila ni...

Tapi.... semalam masa perjumpaan ramai yang nak join... mungkin memang betul kelas penuh... takkan dorang nak sumbat ramai2x dalm kelas yang tak berapa nak besar kan??? nanti komplen macam2x... panas la..inilah... itulah... kan???  Bukan rezeki aku untuk masuk kelas untuk kali ni.... rezeki lain agaknya yang menanti aku..... mungkin rezeki dapat makan free hari ni kot...rezeki tu ada di mana-mana.... pecaya dan peganglah kata-kata  setiap yang berlaku ada hikmahnya..... *tapi aku tetap sedih...

sebab tu mak ayah aku selalu cakap.... masuk je apa-apa... tapi jangan berharap sangat dan jangan terlampau yakin yang kita akan dapat.... at least kita takkan sedih nanti.... huhu...  actually, aku ada bagitahu hari tu yang aku quit kebudayaan kan???  ayah n mak aku tanya kenapa quit.... rugi.... sebab aku dah lama dengan semua tu.... but, what happen now is... aku join balik... tapi mungkin tak seaktif dulu... mungkin sekadar mengurangkan ketensyenan aku..... even aku rasa benda tu tak perlu... tapi jujur aku rasa free buat benda2x tu.... aku rindu kan Gamelan.... caklempong.... kuda kepang..... haha

*so kesimpulannya...buat ape yang kita rasa kita nak buat....
*jgn terlampau berharap pada sesuatu...
*senyum tak perlu kata apa-apa......




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "