Followers

Proud To be One

Proud To be One

Friday, September 28, 2012


Asslamulaikum......

Salam tengahari...salam muhibah...salam pejumpaan.....

Mood??? sedih campur risau campur rimas..... dan pelbagai lagi perisa kekecewaan yang bercampur aduk bagaikan AIR BATU CAMPUR.....*sedapnya lau dapat makan....kenapa??? banyak benda berlaku minggu ni.... paling tak best ialah manje kesayangan aq...INCHEk LAPPY masuk spital.... oooohhhhh...double triple rasa sedih risau cuak dan yang sewaktu dengannya...... Ya Allah..... pagi nan indah aku pada hari selasa itu menjadi pagi yang sangat tak best dan ke tidak 'best'an nya itu melarat sampai sekarang sebenarnya....... *amik dah kuar ayat2x rojak.... lappy yang aku tatang dan aku jage sepenuh jiwa itu....huhu... sedihnya.... rupanya Windows rosak.... OS rosak... means??? kena lah format.... k fine...aku tak kesah natang tu kene format.... yang aku kesah ialah kenapa dan mengapa setelah format abang kedai meranti  tu tak instal microsoft office dalam INCHEK LAPPY aku???? persoalan yang sangat aku bengang sekarang ni..... dah la aku punye jadual penuh dengan assigment sekarang.... jadi bagaimanakah akan ku siapkan segala kerjaku yang sudah semakin meninggi setinggi gunung kinabalu itu???

Aq sangat tension sehingga aku menjadi semakin lapar san lapar..... lagi perkara yang membuatkan aku tak senang duduk adalah.... DUIT.... pengaliran duit yang semakin laju macam kereta F1... tak boleh ke mintak bayar atau pape je lah setelah aku dapat pinjaman duet dari ptptn ke.... YPJ ke..... kenapa mesti sekarang??? kenapa????  aq hanyalah insan biasa yang melukut di bilik besebelahan tandas di kolej tun razak yang damai itu tanpa sebarang duit untuk dijana......*nak buat bisnes topup tapi org bilik depan dah buat dulu..=.="....

Aq tertekan sangat ni.....*tapi tadelah tertekan sampai nak jadi gila tu....sampai aku dapat merasakan aliran deras emosi aku ke perut.....nampak tak kesannya di situ?????? dah la semalam aku tak dapat makan ayam goreng madu yang ada jual kat meranti tuh.....

Nampaknya aku kena menenangkan jiwa aku dengan menggunakan kaedah yang paling aku suka... tidur... tapi... masalahnya sekarang kerja melambak...tak mungkin aku dapat menenangkan diri aku guna kaedah tu.......bangun tido mesti aku stress bila teringat balik....haaaaa..........guna kaedah diam??? oohh... mungkin tak sesuai untuk masa sekarang... yang aku paling risau sekarang ni adalah INCEK LAPPY aku ni..... nak kene install balik microsoft office..... =.="

*moody sikit minggu ni...
*jangan tegur aku pada waktu2x aku diam... kang nanti kene sembur....
*nak INCHE LAPPY saye....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "