Followers

Senyum..besar kan mata.. haha


Assalamualaikum...

Berhari-hari biar blog berhabuk...saturatusribujuta saat telah dilihat tetapi tiada apa mahu ditulis..... berusha mencari idea namun otak ini tandus bagai padang pasir..... apa taknya..menghadap ceritera rekayasa manusia dari korea yang penuh romantika hingga menyebabkan aku tergolong kembali dalam golongan individu yang akan terus berangan bila melihat drama-drama korea.... huhu... tapi aku memang peminat drama2x dari sana....

ketaksuban aku kini pada drama Baby Faced Beauty lakonan Jang Nara yang sangat comel dan sememangnya baby faced.....teruja melihat mata bulat milik pelakon kecil molek itu.... *aku taksub mata2x bulat ni... hahaha....  dalam drama tu Jang Nara berlakon sebagai Lee Soo Young, wanita berumur 34 tahun..belum berkahwin dan ingin menjadi designer.... dan design dia semua cun2x belaka.... hahaha.... nak tahu ceritanya?? g la tengok... best....

sangat2x suka.... sangat2x gila... sangat2x teruja hingga aku melancarkan drama marathon sepanjang pose ni.... .. haha..nak g sambung tengok.......

 comel kan...huhuhu...








Comments

Popular Posts