Followers

Proud To be One

Proud To be One

Saturday, August 18, 2012

ready nak raye?

Assalamualaikum...


kelip2x mata..esok  umat Islam seluruh dunia menyambut tibanya Syawal mulia...bulan kemenangan umat Islam... namun, sedih juga meninggalkan Ramadhan yang mulia...

ready nak raya? haa..mestilah semua dah ready kan... persiapan raya tahun ni macam mana?? persiapan raya keluarga aku sederhana sahaja... maklumlah...banyak nak pakai duit tok persediaan aku masuk UTM bulan september nanti... baju raya pun beli sepasang je... cukuplah tu...baju2x raya yang lepas elok lagi...  rumah dah siap pasang langsir..kueh po dah buat... ala,buat yang senang-senang je... sarang semut,tart nenas, dengan kueh dahlia je.... haha....  EV si kura-kura kesayangan pun dah dapat rumah baru... seronok dia dapat kolam renang besar sikit....  ada kawan... kawan dengan anak-anak ikan....  untungla dia... haha...

di kesempatan ni aku NUR HIDAYU nak menyusun sepuloh jari, mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.....  Selamat menyambut hari raya aidilfitri... semoga kita semua diberkati di hari mulia ini... cewaahhh... macam menyanyi pulak....

Ev dlm rumah raya die..kikiki


     
ni baju raya aku tahun ni... kelabu...haha...aku pon kusot tengok labuci banyak sangat..  =.=''

abaikan cadar angry bird aku tuh.... ni beg n purse raya aku... ntah pape...cantik even tak branded....kikiki


                                             

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "