Followers

Proud To be One

Proud To be One

Tuesday, August 7, 2012

Hipokritnya aku

Assalamualaikum..

Aq pandai nasihat org tok lupakan org lain..
tapi aq sendiri masih tak boleh...maknenye segala nasihat aku tu sia2x kan??
ape patut aku buat?? Block?? no...aq tak mampu nak block...aku masih nak tahu pekembangan dia...walaupun dari jauh....walaupun hanya menyakitkan hati aku sendiri..walaupun hanya membazirkan air mata aku... melihat dia gembira...membawa seribu satu perasaan pada aku.... melihat panggilan yang selalu digunakan untuk memanggil aku digunakan kepada orang lain...membawa keperitan pada jiwa aku.... hipokritnya aku....

aku mahu menegur...tapu aku tahu segala teguran tidak akan berbalas.... aku mahu kembali menjadi sahabat... tapi..... dari gaya aku tahu dia tidak mahu.... walaupun sebagai sahabat.... Ya Allah... aku rindu... aku betul2x rindukan dia...... aku gagal lagi..gagal dalam mengawal emosi sendiri....aku lemas dalam perasaan sendiri....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "