...Tahniah dan Jeles....^______^

Assalamualaikum..

jalan2x wall pesbuk dari pagi...tengahari dan petang...ramai betul yg update status pasal UPU...yang bersyukur..yang bertahnia...berjelesan...macam2x ada...

ramai betul kawan2x aku yang dapat kat sabah dan sarawak...tak kurang jugak yang jadi org Ganu tak lama lagi....tahniah untuk diorang walau sebenarnya aku sangat jeles...bukan aku tak bersyukur dgn apa yang aku dapat..tapi..haha...entahla..hati ni nak melihat negeri orang lain sebenarnya...ape lagi over the sea sana...tahniah pada yang dapat kat sarawak..AYIN..AMIR HAKIM....yang dapat kat sabah lak SYAFIE n EPEY DAUS....untung la korang....dah duduk jauh tu jgn lah korang lupa bawak ole2x balik dari borneo sana untuk aku di SELATAN semenanjung malaysia ni....Selatan tu kene highlight sket bg dorang faham...hahaha...

tape...ade hikmah di sebalik semua ni..ade hikmah Allah tempatkan aku di Johor je...aku ni kan penakut nak pergi jauh2x.. kata je nak tgok negori org...tapi naek bas sorang2x pon masih tak berani..haa...nampak tak hikmah dye kat situ...hahaha....lagipun UTM dgn rumah aku tak jauh mane...senang utk aku pergi balik dari rumah...tak makan duet...huhu...cube utk melegakan hati...tapi jujur...aku sangat cemburu dengan mereka semua...

Tahniah tau korang semua..terutama budak2x KMJ x-pdt yang ramai gila bekampung kat UMT....untungla korang lea wat reunion t...hahaha....jeles nik..jeles nik...

*awak..awak dapat utem ea....tahniah ea awak..maaf sbb saye tanya kat kawan2x awak ttg keputusan awak...


Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2