remuk hati dilambung ombak...nyahaha

Assalamualaikum...

waaa....hujan di pagi ahad...bangun pagi sejukk n nyaman je...huhu..alhamdulillah..hujan rahmat..Aminn...fuh,,tak sabar nak dengar result Upu...Ya Allah...semoga kau tempatkan aku di U yg aku idamkan Ya Allah...

oppss,,,hari ni tak jadi pergi pantai lagi..sedih sgt...sentap...ape yg dirancang tak menjadi...haha..tulah kate org..kalau rancang2x ni susah nak jadi..biar on rhe spot terus g..tapi dgn syarat kene ade transport n money laa..no money no journey no talk...ahaha...

hurmmm....tp rasanya ada himah knp tak jadi...lagipun musim hujan ni...even dalm hati dapt celup kaki pun jadilah....ahahaha....lama benor rasanya tak pergi n tak tgok laut....Laut yg cantik..yg indah..damai...luas...Subhanallah...ciptaan Allah tu indah2x belaka kan???

Selasa ni comfirm kami ke Kuantan...amik transcript kawan baik saya...Diana...kemungkinan besar juga kami ditemani dua lagi kawan suam2x rapat...ahaha...Ruzaini Ahmad Rashdaini Basha dan juga Amir Hakim...tapi lau dowang tak jadi ikot pon...aku nan diana gerak jugak ke Kuantan..membawa hati yg luka..chewaahhh....

jom layan pic pantai...Subhanallah~









Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2