Followers

..Post laju...Bace sepantas Mungkin...

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan untuk semua...Ramadhan datang lagi membawa seribu satu keberkatan untuk umat islam di seluruh dunia....Alhamdulillah...

dub dab dub dab...jantung berdenyut hebat...fikiran dalam keadaan tertekan..hati berdebar...pernafasan tidak teratur...pernafasan yang tidak mengikut detik yang sepatutnya...malah..perut mulai senak dan mengah dek kerana dipenuhi angin dan makanan juga air...fuhfuh...ini merupakan satu perasaan dan rasa yang tidak enak..apatah lagi di perut..sebab..susah woo lau perut dah penuh angin..mengah semacam..patu mengembung je tak kempis2x..ahahaha...kenapa?? kenapa ni berlaku...beginilah ceritanya------>

8.00 pm
memberikan text kepada diana menyatakan bahawa akan ke rumahnya...
8.10 pm
bersiap-siap memakai tudung..menepek setepek bedak..memakai kan spec...
8.12 pm
keluar dari rumah...mengunci rumah dek kerana tiada orang..meletakkan dompet di dalm beg kertas yang dibawa bersama sijik2x yg ingin di potosetet...
8.15 pm
berdezzooopp ke rumah Diana menaiki skuter ku yang mcm po dlm teletubies tu..pssst..skuter ku kaler merah juge...huhu..same kan ngan po punye...jgn jelessssss...

ntah pukul bape aku sampai rumah Diana..bile dah sampai tu berdezzooppp pergi cc...Diana nak print borang2x dia segala...maka kami pun enter la kat dalam cc tersebut...dah habes segala benda dan urusan..nak pergi bayar..."eh..mana dompet aku??" tanyaku dalam hati..
"dian..ko bayarkan jao..aku nak tengok dompet kat motor..."
so..aku pon pergi ke moto..mule mencari..alamak..tiada..rabak hatiku...dada mula berombak..mencari di dalam beg..ea..tade..ea..mane pulak perginya..cepat2x menaiki sekuter po dan berdezzoopp laju bersama diana memecah keheningan malam..fuh..merempit malam2x..tak pernah aku lakukan..kerana aku adelah penunggang yang berhemah walaupun maseh tiada lesen...ahahahaha...dah rasa mcm nak berlumba pulok..pak cik kereta kat depan bawak lambat2x pula...haishh...sentap sekejap..
sampai kat rumah mencari di tanah..ea..pon tade...bukak pintu rumah..cari kat sofa..cari kat bilik...ea..mane ni!! aku yakin aku letak dalam beg kenapa tade..
"yu..cari betol2x..aku pon dah cuak" katanya Diana..dia cuak..aku lagi cuak...tibe tibe..TINGGG!!! muncul mentol kat atas kepala..berkelip-kelip dengan terangnye...
"weh!! kat CC la...aku letak KAT BAWAH LACI ALMARI KOMPUTER TU!!"..
perghh...sentap lagi...berdezooopppp lagi kembali ke CC..kali ni lagi laju...dalam hati punyela meminta jangan lah ada org duduk kat tempat tu...Diana cube mentepon EPEY ..namun..diluar jangkauan...fuhfuh..hanya dalam 10 minit sampai ke CC,,,dan...=.="....

ALHAMDULILLAH...syukur...bak kata Diana "budak2x semayang tarawih..tak pergi CC"

pastu kitorang pun pergi ke pasar malam...ahaha...okeh..dah habes cite..cite ni pon hati jantung segala rase bedebarannya pon adoi...haha..fuh3x..okeh..dub dab penat..
Wassalam....

ni kredit tok mister google...pic tade kene mengena..cume terfikir..mne pergi bekas eskim aku yg camni eak??? huhuhu

Comments

Popular Posts