motivasi diri sendiri...

Assalamualaikum...

    Hidup ni tak tetap..kadang kita di atas..kadang kita di bawah...hidup ni juga macam roda...ikut hukum karma..apa yang kita lakukan akhirnya akan jadi juga kat diri kita sendiri...tak selamanya kita boleh mendongak ke langit...ada masa kita kene jugak lihat ke tanah...sebab ade untungnya kalau kita berbudi ke tanah..ye tak??
   macam yang Lao Tzu cakap..SILENCE IS A SOURCE OF GREAT STRENGTH...betul kan??
   diam tu tak bermakna kita lemah..diam tu tak bermakna kita kalah...
berhadapan dengan pelbagai ragam manusia di dunia ni kita memerlukan satu courage...keberanian..keberanian untuk pandai mengawal situasi...jadi..kelebihan berkomunikasi tu perlu dalam diri seseorang...ada masa kita perlu berdiam diri...ada masa kita perlu tegas berani...semuanya bergantung pada keadaan...
 

haish...ape aku merepek ni...nak diam atau nak bersuara itu terpulang pada hak masing2x...aku pun bukannya betul...aku ni masih lagi tak ade bakat untuk berkomunikasi...masih lagi tak yakin pada diri sendiri..masih lagi kurang sini sana...matang?? entahla... aku masih tak pandai bawak diri sendiri... bila aku nak berubah...aku tak tahu...



*aku masih bukan diri aku...ye ke?? aku pon tak tahu...jadi pelakon dah boleh kot macam ni? huhuhi...

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2

XPDCDaksies (PART 5)