Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, July 12, 2012

...mengarut....=.="....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...aku masih lagi di beri kesempatan untuk menulis...setelah line wifi buat hal di rumah...hilang terus idea nak menulis petang tadi....

hilang idea?? perkara biasa untuk aku...aku bukan penulis tegar...tiada idea yang mencurah untuk aku curahkan ke screen laptop ni menggunakan jemari aku yang tak runcing ni dengan menekan button2x dan punat2x lappy ni...aku bukan penulis yang berbakat...tiada lansung kesenian dalam tulisan aku...aku bukan penulis puitis...tiada ayat bombastik yang aku boleh keluarkan...

aku menulis tika ada kelapangan..aku menulis tika ada kerinduan...aku menulis tika ada keraguan...aku menulis mengikut gerak kata hati...aku menulis mengikut kemahuan jemari menari-nari...

*btw..sok result UPU keluar..aku risau.....
*doakan aku,,,




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "