....mampukah aku Ya Allah...

Assalamualaikum...

dah berapa hari tak update ni...masih dalam mood jeles dengan kawan2x yg dapat pergi jauh...tapi dengan ini diumukan bahawasanya perasaan itu akan dilesapkan dari jiwa nurani bermula dari...
3..
2..
1..
SEKARANG!

baiklah...kepala sudah mula pening dengan segala surat2x yang perlu diisi...Ya Allah..ini baru yang dekat ayue oi..lau dapt yang over the sea sane tu..lagi melambak ko kene fikir...tengok..ada sebab Allah letak ko dekat Johor ni je...sebab ko tak lea fikir bebenda ni...ahaha...tapi..ni jugak salah satu proses pembelajaran kan...kena tabah n kuat..berfikir secara positif...ahaksss...*esshh..baru sikit aku dah pening..pe lagi kalau nak fikir menatang len..doyai...

tapi..entah aku mampu ke tidak untuk bawa kos yang aku dapat ni?? Wallahualam...aku hanya berserah dan cuba untuk menguatkan diri bila aku semak subjek-subjek under kos Bio-informatik ni...hanya beserah yang aku ''terpaksarela" dengan subjek matematik yang melambak...subjek yg plg suke  sangat2x...jom tgok subjek utk setiap sem..





okeh...sentap n takot tengok subjek2x dye...Oh My God...aku tak tahu aku mampu ke tak Ya Allah...tapi aku tahu KAU takkan uji hambamu dengan ujian yang dia tak mampu untuk menanggungnya..Kau lebih mengtahui segalanya...mungkin rezeki aku tiada dalam bidang sains tulen...mungkin rezeki aku luas dalam bidang sains komputer ni....INSYA ALLAH...

*doakan aku kuat kawan2x...
*mak ayah...doakan dayue dapat bawak kos ni...
*serius aku takot...=(




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2