....Entry Sedih2x...Tak yah Bace...

Assalamualaikum..

Hurmmm...kejap lagi bermula lah journey aku ke sana....agak sakit sikit sebab ade insan2x terpilih yang tak terpilih tidak ikot terpilih untuk bersama aku dan dyana ke sana...tape..aku hanye dapat menantikan semangkuk abc dari mereka...hati dah bengkak pula untuk berjanji...bukan tak mahu..tp luke dah mendalam dari dulu-dulu kale...sejak zaman awal2x dyson bermula...pemergian ini juga membawa satu duka yang lara serta sentap kerana dimarahi oleh ayahanda tersayang di pagi yang hening tadi...berjuraian air mata menuruni pipi setelah ayahanda pergi bekerja...omomo...hanya bonda di rumah yang melegakan jiwa sambil mentertawakan puteri sulongnya yang tidak berdaya ini....

ayahanda mane tak marah n tak risau bila puteri tersayang mahu pergi jauh tanpa tiada tempat menetap di malam hari??? tape...saya faham..ayah sayang saye kan?? saya pon sayang ayah ketat2x....org jaga diri baik2x..t sampai sana org miskol ayah ea?? t ayah tepon balik tau...hahaha...

*semoga Allah sentiasa berkati kedua ibu bapa ku....
*panjangkan umur mereka Ya Allah...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2