Followers

Proud To be One

Proud To be One

Wednesday, July 18, 2012

..Entry bosan..tak yah la jenguk...

ASSALAMUALAIKUM...

waktu menaip entry adalah 12:41 am...ahaha...mata maseh dalm keadaan segar bugar bagaikan baru sahaja di simbah dengan air sejuk beku lagi berasap....ahahaha...=)
hurmm..rasa mcm nak edit header...tapi tiba2x lupe lak macam mane nak buat...maklum..dah lame tak bukak bebenda edit mengedit ni...
dah tu...app. pula buat tunjuk ragam dia...not responding...eh2x..dah bape kali bukak tutup pon mcm tu..saje je mintak uninstall n update yg baru kan..sekali ku hentak kau dengan penyapu lidi kang...patah liuk jadinya...ahaha...ea..jangan kata penyapu lidi tak kuat tau...sakit bila kene libas...haa...
wah...tak pandai nak amik gambar sendiri..dah lama tak amik sendri punya muka...acane eak?? acane nak buat header baru ni...ahaa...

ntah apa yang aku mengarut ni...haha..nampak sangat kebosanan dah melanda diriku apetah lagi dok mengadap muka buku je..bersosial secara maya...bukan adamaya...tapi ikotkan besosial secara maya ni tak banyak faedah..yess..betul boleh tambah kawan..ramai2x..juta2x...tapi skil tu tak ada...skil komunikasi berkesan pampumpam tu hilang kalau ikot fakta...itu pendapat aku la...

aku kena cari balik hobi menulis aku yang dah tercampak jauh lepas form 5 dulu...kena kembali mengilatkan hobi tu yang mungkin dah berkarat lagi berlapuk dan berdebu..idea2x dalam serebrum aku ni pon dah terlebih tido..sampai segala nerve dlm otak kanan nak bergerak dgn aman damai seperti dulu kala...

ye..otak kanan...aku pengguna otak kanan..haahhha..dan aku berbangga...namun..aq juga harus dan wajib melatih otak kiri aku yang jarang2x digunakan..apaah lagi otak kiri sangat penting untuk digunakan dalam subjek matematik yg aku terlampau "suka" tu...

haish..kena berubah~~ menjadi pengguna otak kiri...
*=)


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "