.........

Assalamualaikum...

Ya Allah... andai ini takdir Mu aku terima...
Namun aku tak kuat.. .. Hanya Kau saje yang tahu apa yang ada dalam benak minda ku... hanya Kau yang tahu rasa hati ini Ya Allah...

Kenapa susah sangat untuk aku relakan perasaan ni pergi... semakin aku cube hindar.... semakin kuat rasa ini....  aku tak kuat... aku tak mampu...  Ya Allah.... Kau tunjukkan aku jalan Ya Allah... walau hanya dengan pandangan hatiku lebur .... jauh rasanya...  Aq rindu Ya Allah...  Tidak ku pinta rasa ini... bukan aku tak cuba...  namun segalanya sia-sia...  dia dah lama lepaskan aku... dia dah lama buang aku... tapi kenapa aku masih tak mampu biarkan dia pergi.... rasa ni melemaskan aku Ya Allah...


Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2