Followers

Proud To be One

Proud To be One

Saturday, March 10, 2012

saya jadi pembunuh????

Assalamualaikum...

ohaiyyoooo....lama betul tak menaip nik...kekok plak....tersalah-salah tekan huruf.....baru dapat online...tapi kali ni bukan dekat makmak ea...anda silap kalau anda teka begitu...ahakssss...

okeh...bertarikh pada 9 mac 2012...ayue buat pertama kalinya pergi fatayat di KMJ...hahahahaha....tetiba tergerak hati pulak nak ke sana...dah dua tahun duduk KMJ ni...baru pertama kali pergi ni....kih3x...

ahakss222...pada minggu yang sama..iaitu pada 7 mac 2012....ayue jadi pembunuh!!! pembunuh tikus tapi bukan berniat membunuh....niat kan di hati untuk belajar tau....hehe...excited gile tahap maksimum sampai tergolek-golek atas katil pagi2 hari rabu....hahaha....



sangat gumbira ye...sehingga tudung tak betol  menampakkan pipi bulat saya....gambar atas ialah saya dan juga classmate yg sering membuli saya SYAFIE..sedang bertungkus lumus melihat organ2 dan mengkaji organ tikus yang malang tetapi bertuah kerana berada dibawah jagaan saya...hahahahaha....gumbira tak terkata.....


oh ye..hari tu ada cakap saya da jadi mak cik kan..meh kita tengok gambar anakk sedara saya.....-------------->>>>>>>>


ya..inilah MUHAMMAD HAZIQ DANISH B. IRWAN....


tapi sampai sekarang saya masih tak jumpa and tak pegang..dapat tengok gambar je...sob3x....tpi pagi tadi video call dengan cazen saye and dapat tengok haziq bukak mata..ahakssss....it's my lucky day mey!!!


tataaaa.....











Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "