obsesi baru

Assalamualaikum..

hai semua..lama tak berjumpa..maaf sebab dah lama tak update...emm..ayue cume boleh update masa lab science computer je....sebab masa ni je yang free utk update...emm...hahaha....

okeh..berbalik kepada tajuk kita pada kali ini..OBSESI BARU...wow...apakah obsesi baru yang melanda dir seorang NURHIDAYU bt. MD.NOH pada tahun ini??? adakah ia makanan?? adakah ia handphone I-phone 4S terbaru?? tak mampu eden...atau adakah ia ice -cream???
ohh...tidak....semua itu dusta belaka..dusta..dusta...OBSESI baru saya ialah dua ekor KURA-KURA comel lote yang macam tuannya iaitu saya...kui3x...Sekor nama nya E.V (si sia yang bagi nama tuh..sampai nak bergaduh)..yang satu lagi NANO...sebab dye kecik je cam saya...hahaha..

awal2 jaga..saya sangat risau..sebab apa?? sebab E.V and NANO tak nak makan makan yang saya bagi...ayue bagi salad dye tak makan..bagi makanan kura-kura pun dye tak nak..mungkin dye tak bese dengan saya kot...tapi sekarang alhamdulillah...dah okey dah..hahaha...dan ayue suke mereka...tapi ayue tak dapat upload..sape nak tengok t g lah dekat FB saye ye...ayue suke tengok gelagat dua ekor kura-kura ayue tu..macam mana diorang tido..yang paling best tengok Nano yang suka manjat pokok kelapa hiasan dalm sangkar dia tu...die naik atas cengkerang E.V pastu dye panjat lah pokok tuh..haha..mula2 macam tak percaya je..tapi lama-lama dah biasa...
okeh of coz la buka kura2 saya..ni saya pinjam uncle google punye kura2...haha..tapi comel..tapi comel lagi saya kura2 saya.....lalalal~


anda pula?? Ape OBSESI ANDA?????

Comments

  1. waa,nak bela kura2 kah?hu3
    alin teringin nak belikan kakak kucing gebu ekor kembang bagai.die suke kucing.hu3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2