Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, November 17, 2011

babai umah..haihai KMJ...

Assalamualaikum..


selamat petang semua..panas cuaca petang ni..tapi tadi tengahari hujan sekejap...huhu.kering tak baju agaknya...
dah dua minggu kat umah...takda buat apa sangat...mcm bese lah makn tido je..tp berat badan tak naek pun..hehehe...jangan jeles tau...


esok dah kene balik kmj...hari sabtu lak MUET...listening,reading and writing...tp tak wat latihan pon...dok goyang kaki je kat umah...hahahaha..


pagi tadi mak cakap..esok balik pagi2x...
ayue cakap lah kat mak..."ai mak..ayat macam menghalau je.." sentap btol...mak ketawa..pastu dye cakpa..dye bukan menghalau tapi lau balik pagi dye boleh ikot pegi tangkak...petang dye kene g sekolah...tapi sentap tetap sentap..


semalam adik ayue dapat duet satus hinggit yg kerajaan dok bagi tu...ceh..cium wet tu depan ayue...belagak betol..mcm banyak sangat je...tapelah..budak2 kan...biarlah dye...dye ckp wet tu nak wat beli baju sekolah tahun depan...baguslah...daripda dye dok wat beli benda bukan2 kan...


ayue mals lah nak balik KMJ..t kene bangun pagi...hahahaha..untuk sem dua ni ada dinamika...alahai..malasnya...huhu..k lah...ayue nak makn...lapo...bye rumah,,t bulan satu ayue balik cuti lagi k....hehehehehehe...




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "