Arghhh...Hati Hancur..Jiwa Parah...

Assalamualaikum...
 hai semua...hurmmm...parah..parah betul hati ni.....berdarah..cedera..teruk betul...besar jugak luka nya ni.....macam mana nak ubat kan bila hati dah teruk macam ni....rasa dah tak mampu nak tanggung...sedih..perit...kecewa..
"hati terluka..bila ku sedar kau khianati cinta..."


waduh..bisa angau ku bila begini....
" mengapa ini semua harus berlaku..apakah ini semua kerna diriku..sedangkan aku..cuma watak dalam percintaan...tak sanggup aku melepaskanmu.."


kenapa...kenapa kau tinggalkan aq?? kenapa?? setelah setahun ni..kita tempuh suka duka bersama...mak dan ayah pun dah kenal kau..tapi...kenapa kau pergi??? 


kenapa kau kecewakan aku wahai selipar tandas ku??? kenapa kau putus disaat-saat penting ini...bagaimana dengan kehidupan ku kini??? sedih... T.T..


tape..kau dah tinggalkan aku kan....haha..aq dah beli selipas baru..kaler putih tau..ahaksss...lagi cantik...wahahahahahaha...
pssttt : Ayue tengah tade mood...hahahaha Terimassss

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2