Followers

Proud To be One

Proud To be One

Friday, November 11, 2011

Arghhh...Hati Hancur..Jiwa Parah...

Assalamualaikum...
 hai semua...hurmmm...parah..parah betul hati ni.....berdarah..cedera..teruk betul...besar jugak luka nya ni.....macam mana nak ubat kan bila hati dah teruk macam ni....rasa dah tak mampu nak tanggung...sedih..perit...kecewa..
"hati terluka..bila ku sedar kau khianati cinta..."


waduh..bisa angau ku bila begini....
" mengapa ini semua harus berlaku..apakah ini semua kerna diriku..sedangkan aku..cuma watak dalam percintaan...tak sanggup aku melepaskanmu.."


kenapa...kenapa kau tinggalkan aq?? kenapa?? setelah setahun ni..kita tempuh suka duka bersama...mak dan ayah pun dah kenal kau..tapi...kenapa kau pergi??? 


kenapa kau kecewakan aku wahai selipar tandas ku??? kenapa kau putus disaat-saat penting ini...bagaimana dengan kehidupan ku kini??? sedih... T.T..


tape..kau dah tinggalkan aku kan....haha..aq dah beli selipas baru..kaler putih tau..ahaksss...lagi cantik...wahahahahahaha...
pssttt : Ayue tengah tade mood...hahahaha Terimassss

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "