Nak Balik!! NAk Balik!! NAk BAlik!!!





Assalamualaikum...

hai...waa....pejam celik pejam celik dah nam belas hari dah kita berpuasa kan..cepat je masa berlalu...yeah!!! tak lama lagi raya..waaa...bersuka-suki saya...maklumlah..jiwa muda...*lebih kepada jiwa kanak2 kot??...hahaha...

nak cerita sikit ni peristiwa yang berlaku baru-baru ini terhadap ayue dan rumate di blok al-razi KMJ...uhhu..kisah sedih di hari minggu..yang selalu menyiksaku...ewaaahhhh..haha... xdelah kisah sedih sangat...huu...cerita nya begini...pada petang sabtu yang nyaman...saat ayue sedang beronok-ronok menonton movie dragon ball di lappy kesayangan...*dragon ball best!!..kipas berpusing dengan laju...sejukk..dengan angin sempoi2 bahasa di luar...tiba-tiba..suasanan menjadi sepi..tiada kedengaran bunyi kipas..peluh mula menitis...HALAMAK!!! TAKDA KAREN!!!

mata terus tertumpu ke skrin hp..batery low..macam mana ni??? dah nak buka ni...haish...dugaan...so..di pendekkan cerita..ayue text lah fellow blok..
malangnya..fellow beritahu bahawa technition tidak dapat dihubungi...dalam erti kata lain..kami bergelap lah malam ni...maghrib pon tiba dengan membawa angin kuat diluar...pintu kami biarkan terbuka untuk mangalu-alukan kadatangan angin ke bilik kami..hehe~

kalau org dulu-dulu berbuka di bawah sinaran lampu minyak tanah..tapi kami..berbuka dibawah sinaran lampu henpon masing2..power kan??haha,,,dua hari kami bergelap...2 kalikami buka bergelap..pada malam kedua sorang rumate ayue  pergi ke tandas..bawa hp..malmng tak berbau..hp nya jatuh masok terus ke dalm lubang tandas dan tidak dapat diselamatkan...kesian dia..

takpelah.ni semua kenangan masa puasa...ah..apa yang penting hari jumaat ni ayue balik umah!!! hoyeah!!!!!!! cuti dua minggu..cuti...cuti...cuti....!!! lastly...SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!! MAAF ZAHIR BATIN!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2