Followers

Proud To be One

Proud To be One

Saturday, August 20, 2011

Hoyea!!! dapat unline!!

Assalamualaikum..
hai semua orang di sini dan di sana....haa....
Ayue berasa sangat gumbira di hari ini...mengapa?? hari ini mak masak tomyam untuk berbuka..haha..kenapa?? sebab ayue yang nak buka tomyam mey...bersuka-suki dapat makan tomyam mak masak..nyam3x....


lagi satu kes..ayue seronok sebab.....jeng3x....ayue da dapat unline!!! semalam tak unline sebab line xder... T.T....sangat sedih...haha.tapi hari ni dah ada!!! hoyea!!! sangat happy...


jap g nak g jalan2 kat simpang blogger...hehe..ada sesapa nak ikut??? jom follow!!!


wassalam!!!

2 comments:

  1. hye..
    suemuncet .buat contest lagi..
    sila join kalau berminat..

    http://suemuncet.blogspot.com/2011/09/contest-bergaya-dengan-baju-rayaku-dari.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "