Posts

Showing posts from August, 2011

Hoyea!!! dapat unline!!

Image
Assalamualaikum..
hai semua orang di sini dan di sana....haa....
Ayue berasa sangat gumbira di hari ini...mengapa?? hari ini mak masak tomyam untuk berbuka..haha..kenapa?? sebab ayue yang nak buka tomyam mey...bersuka-suki dapat makan tomyam mak masak..nyam3x....


lagi satu kes..ayue seronok sebab.....jeng3x....ayue da dapat unline!!! semalam tak unline sebab line xder... T.T....sangat sedih...haha.tapi hari ni dah ada!!! hoyea!!! sangat happy...


jap g nak g jalan2 kat simpang blogger...hehe..ada sesapa nak ikut??? jom follow!!!


wassalam!!!

Hari yang di nanti!!!

Image
Assalamualaikum...
hai semua!!! haa...hari yang dinanti telah pon tiba!! beronok-ronok ayue..hehe...haa...musti korang ingat hari yang dinanti tu hari raya kan?? TET!!!! kalau anda fikir begitu anda salah!! Hari yang ayue maksudkan ialah hari ni!!! haha...kenapa?? mengapa??


kerana......






















HARI NI NAK BALIK RUMAH!!! CUTI 2 MINGGU!!! HOYEAHH!!!!


tak sabar ni...hehe...dah lama tak balik lah katakan....suka!!! ayue update kat masjid ni..gune notebook classmate ayue...lappy ayue di bilik...hehe...rembat kejap...sekarang ni tengah gap...tu yang update...t dua monggu dok kat umah insyaallah ayue update  banyak2 tau...hehe...


okeh lah...babai semua orang...SAMAT HARI RAYA!!! sayang semua orang!!!


Wassalam

Nak Balik!! NAk Balik!! NAk BAlik!!!

Image
Assalamualaikum...
hai...waa....pejam celik pejam celik dah nam belas hari dah kita berpuasa kan..cepat je masa berlalu...yeah!!! tak lama lagi raya..waaa...bersuka-suki saya...maklumlah..jiwa muda...*lebih kepada jiwa kanak2 kot??...hahaha...
nak cerita sikit ni peristiwa yang berlaku baru-baru ini terhadap ayue dan rumate di blok al-razi KMJ...uhhu..kisah sedih di hari minggu..yang selalu menyiksaku...ewaaahhhh..haha... xdelah kisah sedih sangat...huu...cerita nya begini...pada petang sabtu yang nyaman...saat ayue sedang beronok-ronok menonton movie dragon ball di lappy kesayangan...*dragon ball best!!..kipas berpusing dengan laju...sejukk..dengan angin sempoi2 bahasa di luar...tiba-tiba..suasanan menjadi sepi..tiada kedengaran bunyi kipas..peluh mula menitis...HALAMAK!!! TAKDA KAREN!!!
mata terus tertumpu ke skrin hp..batery low..macam mana ni??? dah nak buka ni...haish...dugaan...so..di pendekkan cerita..ayue text lah fellow blok.. malangnya..fellow beritahu bahawa technition tidak da…

Gokusen 3

Image