suke suki cuti :)

Assalamulaikum...
ohaiyyo semua orang yang berada di sini dan di sana...waa...ayue tengah cuti minggu ni..tapi tak boleh lah suka sangat sebb dah nak mid sem exam exam ni...haha,,ayue dah kat umah ni... 
tapi kali ni lain sikit..sebab ape???


CANGG!!!!


sebab incik gemok ikut saya balik umah...meaning that..tidur umah aye dari jumaat sampai ahad...


incik gemok kelihatan gembira semasa kami menaiki bas dari muar ke Kluang..namun ketika bas sampai di stesen bas kluag dia keihatan geisah sedikit.jalan pun lambat...bila ditanya oleh Nas..dia kata dia penat..saja lah tu xnak ngaku yang dia tengah cak nak juma mak and ayah ayue..haha..dari mka je dah bleh nampak dia risau.


apepun tahniah ye incik gemo sebab berjaya menjejakkan kaki di rumah ayue..ayue sayang incik gemok...


keh..ayue nak habeskan basuh baju...


wassalam..

"okeh..pic ni xde ene mengena..ayue saja aik sebab comel.." haha

Comments

  1. ajak boyfie tdo kt rmh?wah..sporting abes mak ayah ayue. o.O lmt bercuti ye! ;)

    ReplyDelete
  2. cuti cuti cuti...seronoklaaaa~ jeles ! kahkahkah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2

XPDCDaksies (PART 5)