dua minggu di KMJ sebagai PST student

Assalamualaikum..


hai3x.....hai semua....hehe...akhirnya...ayue buka juga...
sekarang ni ayue berada di rumah atok...sebab cazen ayue nak nikah ahad ni...alhamdulillah....hehe...tapi malangnya assigment dah banyak...


dua minggu kembali berada di kmj sangat memenatkan..ternyata being a PST student is stressfull...but..ayue tetap harus menghadapi dugaan ni demi masa depan yang cemerlang...


minggu pertama..sudah semestinya sesuatu yang menyeronokkan...biasalah lau minggu pengurusan pelajar...wajib ada minggu orientasi...betulkah ejaan itu??? kalau salah sila tunjuk ajar ye...memang minggu yang sangat meletihkan..bekejar kesana-kesini...aktiviti ini dan itu...dan kemuncak nya ayue masuk tarian..tarian apa?? tarian india..hehehe....sangat best sebab ayue dah lama tak menari...huhui~


malam penutupan minggu pengurusan palajar sangat lah best..sebab kami buat teater PGL....yelah...kmj kan dekat dengan gunung ledang yang mashur itu...dengan tarian india,zapin,cina dan kotemporari...malah adanya silat..yang menunjukkan pahlawan Tun Mamat bersama rakan2 nya...PGL snedir yang dilakonkan oleh seorang palajar yang cantik molek bernama zhi...tarian inang...lakonan bunian...memang gempak habis..dengan lighting lagi..huhui~


minggu kedua dah mula belajar...memang boleh bawak..tapi penat sikit sebab kelas habis pukul 5...hai...nak buat macam mana...dah nasib...tahun ni ayue modul3 praktikum 1...jurusan biologi,kimia dan sain komputer..itu saja lah...


okeh..ayue dah penat...nanti ayue cerita lagi..


salam sayang dari ayue untuk semua...







Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2