Followers

Tak Boleh Tahan Lah kalau camni! Mood : Bengkek ni

Assalamualaikum...


ish...geram..geram..ayue memang geram sangat sekarang ni...rasa macam ayue nak tarik2 je..nak tumbok2 je..ketok2 je...


ish..ayue tak tahan betol..tak tahan!! sakitnya...


uwwaaaa....mula-mula macam ni  jadi kat ayue

lepas tuh...jadi macam ni pulak

penyudah nya???
uwaaa....dan akhirnya...nak tak nak..dengan berat hati..dengan perasaan malas dan benci ayue terpaksa menelan dan meminum ini


 


ohh....terseksa jiwa raga dengan hidung tersumbat..batuk tak berhenti..dan suhu yang meningkat...
okeh..ayue da tak lea nak tahan mata..baru telan panadol tadi...


Psst : doakan ayue sembuh ea...


wassalam..

Comments

  1. olooo...siannya dia..
    mkn ubat taw syg...
    :)

    ReplyDelete
  2. Iz : tulah pasal...antibody ak dah lemah agaknya...immunity dah kurang..aku pon xtahu nape...

    sis azariah : uwwaaa..okeh..ayue mam ubat...

    ReplyDelete
  3. AYUE AYUE.YANG NUMBER 1 TU KITA SAMA.T_T

    ReplyDelete
  4. minum air masak tu banyak2 biar rasa panas tu hilang...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts