Followers

SELAMAT HARI GURU

Assalamualaikum...
ohaiyyyo....fufu~ lama saya tak menulis...dekat seminggu rasanya..saya sangatlah buzy yer kebelakangan ini..haha...buzy kenapa?? ntah..macam buzy lah..hahahahaha


hoho...SELAMAT HARI CIKGU!! 


Selamat Hari Cikgu juga kepada mak saya...Pn. Rohana Bt. Beram...hahahaha...


baiklah...teringat pulak kat cikgu2 lama yang mengajar saya...sama ada di sekolah rendah mahupun sekolah menengah...tak lupa kepada pensyarah yang mengajar di kolej..hoyeeaa!! next week jumpa lagi cikgu...hahaha...


Terima kasih tau cikgu ajar saya ni..saya yang banyak buat cikgu2 bermasalaah memikirkan saya..saya yang agak-agak nakal jugak ni di zaman sekolah menengah...haha...
Psst : jahat masa form 1 pai form 3 je...form 4 ngan form 5 saya budak baik..wakakaka~


okeh...ada benda nak buat ni...sekali lagi SELAMAT HARI CIKGU pada semua cikgu2 di dunia...


wassalam..hee~











Comments

  1. terbaik perkongsian ni. terima kasih. ;D

    Nadh suka dengan blog kamu, perkongsian kamu, Jum Nadh nk pomot, join contest Aku Ingin Berubah sahabat Nadh,,.

    Mungkin kita leh sama-sama sampaikan message positive pada masyarakat dengan perkongsian dalam ni plak.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts