Followers

Proud To be One

Proud To be One

Saturday, May 21, 2011

Sehari je Lagi...

Assalamualaikum..


hai semua..hee~
waaa...pejam celik..pejam celik..akhirnya tinggal sehari je lagi untuk ayue bersenang-lenang di rumah..iaitu esok...


Isnin ni ayue dah kene mendaftar balik kat KMJ macam ayue daftar tahun lepas...bezanya cuma kali ni ayue mendaftar sebagai pelajar PST...bezanya lagi kali ni ayue jadi senior...dan bezanya lagi lebih ramai yang mendaftar hari tu nanti dibandingkan masa tahun lepas...kan??


hurm...hati macam xnak pergi tapi tetap kene pergi kan...


ayue kemas barang pun macam nak tak nak je...alahai..sedih...


okehla...nak minum teh..petang-petang dapat teh mmg terbaek...hehe~


wassalam...

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "