Followers

Proud To be One

Proud To be One

Wednesday, May 18, 2011

panggilan itu!!!!

ASSALAMUALAIKUM!!
Hee~
hai semua...dengar tak??? dengar tak ada panggilan??
apa?!! tak dengar?? alahai...kenapa tak dengar...ayue dah dengar ni...panggilan sayup-sayup terdengar di telinga ni..


"Rumah" kata "PERGI"..."Kmj" kata "MARI" !!!!

itulah panggilan keramat minggu ni....urmm...KMJ dah memanggil-manggil dah tu...hee~ this is the last week for me...minggu terakhir nak bermain-main di rumah...


hee~


wassalam..

6 comments:

  1. same la.
    kena panggil jugak nih,,
    aduiiiii

    ReplyDelete
  2. hahahaha...besama-sama kita ke penjara KMJ...penjara ke??? alahai...

    ReplyDelete
  3. gudluck in kmj..amek due tahun eh?..

    ReplyDelete
  4. Syimir : ayue dengan Izmi dah setahun dah dekat KMJ..ni tahun kedua...kira kami senior lah naik ni..hee~ senior yg kecik2 je...hahaha

    ReplyDelete
  5. panggilan tu yg tak best nak dengar tu :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "