"Mokcik-Ann'nyer Birthday Give Away"

"Selamat pagi..hello..teman adik di sini..pampers.." haa??pampers?? tak..tak..ayue tak pakai pampers macam baby tuh...ayue pakai pampaers lain...haa??? jeng3x..hahahaha...*selekeh laa ayue ni..


Assalamualaikum...selamat pagi kawan2...dek kerana ayue dijemput untuk menyertai satu GA...ayue pun join...
psst :dah kata memang ayue gila GA...mestilah join kan...ahakssss....



haa..ni mokcik Ann punye GA...hadiah die best whoa...hehe...nak tahu?? driff kan cursor korang kat banner tu...nanti dapat tahu lah....haha...berbaloi-baloi....

ayue ni masih dalam kondisi selsema jadi tak banyak dapat tulis sangat ni..asyik bersin je...habes nanti lappy ayue ni kena virus selsema ayue..kang dia selsema jugak macam mane?? sape nak ubatkan??

okeh lah...ayue nak tag sape eak...fikir jap...okeh..ayue tahu...
ayue nak tag...

si cantik manis Izyan Masri  dan juga Cik AYin


okeh...done...


wassalam..

Comments

  1. HIKHI.KENE TAG.SUKAAA :D
    JAP LAGI BILA DAH FREE YAN BUAT YE XD TENKIU2

    ReplyDelete
  2. Salam ayu..

    Tkasih kerana join yer.

    Mokcik tolon ayu bagi link entri asal GA mokcik : Klik sini

    Good luck dear..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2