Followers

Proud To be One

Proud To be One

Monday, May 9, 2011

mak!! ayue dah wat IC!!

Assalamualaikum..


fufufu..fening pale...fufufu..mabok kereta...hahaha..


ayue dengan mak dan ayah baru balik dari pejabat pendaftaran daerah kota tinggi ni...huhu..ayue dengan mak ganti IC...Ic ayue tuh..da takde rupe IC...ayue tak pandai jage kot..ahaha..tape..3 minggu lagi ayue dapat ic baru..wee~
Ayue tengok tadi ghamai adik2 buat IC...haha..teringat masa Ayah bawak ayue buat IC untuk pertama kalinya...takot..hahaha...kenapa ntah ayue takot masa tu...


lepastu..pakcik yang amik gambar ayue masa darjah enam tu..garang...hoho..takot tengok muka dia...ayue diam je tak cakap2...die soh tunduk..ayue tunduk..dia soh tegak sikit,,ayue tegak sikit...apa..ingat ayue ni senget ke...haha..


apelaa...bila tengok ic yg muka budak darjah enam ni..tak banyak beza dengan sekarang..tapi bila tengok kawan-kawan punya...lain beza...comel je muka masa kecik2...haha..bila besor?? lain gamaknya...ada kawan ayue tu..dlm gambar tembam sangat...tp realiti sekrang cekeding je..ahaha...


k lah..ayue pening ni....


wassalam..

2 comments:

  1. dah ada ic baru? ehehe...
    tahniah~ pasni jaga ic baik2 taw :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "