Kenyang perut memang selalu suke hati laaaaa....

Assalamualaikum....


halu..ayue penat...sangat penat yerr....kenapa?? okeh..baru lebih kurang setengah jam tadi ayue jejakkan kaki di rmah dan di atas katil...dari petang ikot ayah dan mak ke rumah atok...


lepastu OTW nak balik..singgah di satu restoran yang pernah menjadi feveret ayue and the family...yang dah hampir tiga tahun tak singgah semenjak kami berpindah ke daerah lain..nama restoran tu JUARA TOMYAM..teletak di FELDA PASAK kota tinggi johor...ni pun ayue yang paksa pergi..kalau tak..hump..lalu je...ayah maas nak berhenti...salu alasan yang ayah dok bagi..
"kedai tak bukak lah yue..terus je lah..."


apelah ayah...hahaha


jum servey ape ayue dan yang lain makan..



ni tomyam campur..menu wajib kalau singgah restoran ni


ni...nasi goreng kampung..makanan feveret ayue..ayue yg oder ni..


ni mee hailam..adik dan ayah yang makan...ayue tak minat yerr...


ni pulak nama nya oblong ye...mak yang makan..dia malas nak makan nasi...bila nampak kedai burger..sepupu yang g belikan

kenyang/?? memanglah...hahaha
okehlah...ayue dah ngantuk sangat ni...nak tido..

wassalam.....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2