Followers

Angin petang...

Assalamualaikum...
halu semua...haa..lambat sikit buat entry baru....fuh...panas cuaca hari ni...dari pagi tadi...sampai lah pukul 4 lebih tadi...ayue yang cuba nak tidur pada pukul dua tengahari tadi..hanya dapat melelapkan diri beberapa minit sahaja kerana basah berpeluh...fufufu..macam mandi kolam...hahaha...nak hujan agaknya..ni dah mendung pulak..


ayue duduk depan rumah ni..sambil tengok budak-budak main bola sepak kat court depan rumah...seberang jalan nun court nya...teringat zaman kekecik dulu..petang tak lekat kat rumah..mesti nak pergi main kejar-kejar..tak pun nak main belon acah...layang-layang..haha...


sedang duduk2 ni...sambil cazen syok siram pokok bunga tiba-tiba...angin pun berhembuss....fuhh...syok..angin kuat kan...tapi...


"hufff..hufff...*bunyi nafas la konon...dayah..apsal hidung aku bau tak sedap ni??"
"bau apa lak??"
"kenapa ada bau busuk..kau kentut ke??"


angin yang berhembus tu bawak bau yang tak best..hilang keasyikan yang dirasa sebentar tadi..yang cazen pulak ketawa terbahak-bahak...


"memanglah bau..aku siram taik kucing tadi masa angin tiup"


perghh...menyirap..merosakkan suasana gumbira ku...sabar jelah...alahai..






kau memang comel wahai kucing...namun apakan daya...najis mu tak secomel dirimu...ahahahaha...


wassalam...

Comments

Post a Comment

Popular Posts