tikus ni!!!!

Assalamulaikum....

ARGGGGHHHHHHH!!!!!


terkejut!!! Subhanallah...(sambil urut2 dadaa..dan kemudian tersenyum lebar menampakkan gigi yg terselit cili..hee~ )


laa...dah bape hari tak bukak blogger ayue,,tetibe ayue tengok...100 FOLLOWER... alhamdullillah...dah sampai seratus dah akhirnya..tak sangka..dapat jugak genapkan jadi 100...terima kasih yer pada follower ke 100 tuh...shape??? hehe..klik SINI


ayue sebenarnya tengah bengkek ni..bengkek sangat...ish..sangat geram..sampaikan ayue tumbok2 bantal ni...kenapa???




nampak tikus ni??? apew?? x nampak?? klik kat gambo tuh bg besor sikit...tapi bukan tikus ni yang wat masalah sekarang..tapi tikus yang ni :




haa..yang ni haa...dush3x!! amik ko ayue..kene tumbok..wat suspen je...kui3x..


ayue nak gune mouse ayu ni..tapi aye tak berfungsi dengan sebaiknya..ayue gerakkan ke atas tapi pointer tu gerak ke kiri...ayue gerakkan mouse ke bawah..pointer kat lapy gerak ke atas pulak...aish..dah kenapa ni??? die wat hal pulak yer...rasa macam nak baling je..tapi sabar...penyudah nya...pergi bilik mak..


"mak..pinjam tikus ea.."


hohoho..nasib baek...


hee~


tu je nak citer untuk hari ni...


wassalam...


with love,

Dunia Budaq Kechik


Comments

  1. saye baru beli tikus wireless,.. logitech mahal gak la,. paling best dia boleh 50 meter,. dah jadi mcm remote plak,. tak payah pakai pad dah atas tilam ngan sofa pun dah okey sbb infrared dia sensitif

    ReplyDelete
  2. sangat jeles...uwwaa!! mouse ayue ni..nanti ayue nak tanam kat kubur je...

    ReplyDelete
  3. wahh !!
    penulisan dah matang !
    weee :D
    gudjob !

    ReplyDelete
  4. terima kasih yer mentor kuh...wee~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE