tik tok..tiktok..


uncle google...pinjam jam yep...
ASSALAMUALAIKUM
jawab..jangan diam jep..jawab salam itu wajib tau..
huhu..tik..tik..tik..waktu berdetik...
alahai..nyanyi pulak dah..tahu lerr sore aye sedap ngalahkan sore cengkerik2 yang sedang berlagu riang di belakang umah tuh...
hurmmm..dah TIDO dah ni sebenarnya..tapi TERBANGUN...tak tahu lah nape..
sejak duemenjak tigemenjak ni...bile tido tuh..asek terbangun jerr...bile mangun je..MESTI jam kat hp menunjukkan pukul 12.00 malam...ayarkk...cam ade pape jewp...umph..mintak2 xde ape2 kan...
sementara nak menunggu mata ni ngantuk alik kan..tu kite taip-menaip ni...lau sehari x jenguk blog ni..cam x lengkap lak...padahal dari pagi dah bape kali jenguk dah...xpuas rasanya..
walaupun kekadang cume bukak tanpa menge'post' sebarang entry...hehe..tapi nak jugak bukak...
okeh..
mata dah mule lelap2 nip nampaknya...dah tibe masa..malam ni nak mimpi ape yerp???
haa...nak mimpi dapat follower ghamai lah...ape salahnye berangan kan??...wee~ nite sume..
WASSALAM

with love,

Dunia budaq kechik

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2