Followers

tengok2x...



Assalamualaikum...
ohoho...aku baru jep pas tengk2 blog org...sambil tuh bace2 sikit..yelah...mereka lebih berpengalaman dan pro berbanding aku yang beru setahun x berjagung ni....hehehe...
mungkin aku kene lebih belajar lagi mengenai dunia blogging ni...mana tak nye...banyak yang aku tak tahu...budak kechik lah katakan...bile aku belek2...ngintai2...ngendap2 blog org...fuyyoo...santik2 belaka...entry pon besh je...x mcam entry aku yang ntah pape ntah ni....alahai...apa nak jadi kan...takpe lah..yang penting kita belajar....mula2 mmg lah susah kan..t lama2 aku pro jugak lah...jgn aku jdi prosak sudah lerr kan...hehehe....
aku suke sangt bile tengok blog org yang comel dan simple je...contohnye cam http://izyanmasri.blogspot.com/ .....lagi http://kupukupukecik.blogspot.com/ ...mmg sempoi habes...chomel sangat...bile aku nak jadi camtuh??? bertahun lagi...memerlukan pengalaman yang beribu kot...hehehe...takpe...masih boleh belajar..kan??? hehe....

Comments

Popular Posts