Followers

selamat pagi!!!


terbangun

Huarghhhh....good morning semua....
pagi-pagi je dah terjah lappy..hoho....bukan apa...gembira kerana bangun awal...selalunya aye ni agak liat nak bangun...kene mak kejut barulah nak terpisat-pisat...
apelah aye ni kan....tak malu sungguh...
pagi-pagi sabtu ni ingatkan nak bangun dengan suke hati sikit..tapi..halamak...pagi-pagi pukul 6.30 am..dah dengar dah mikrofon mak berbunyi kejut adik2 yang lena dibuai mimpi...bukan hape..soh g sekolah..ada kelas ganti...yang budak dua orang ni..macam suke lak dengar mikrofon bunyi..macam makin lena mereka tidur..aye lak yang haga..terus dah tak leh nak tidor...
haha...
bayangkan kalau mak duduk sekali di matrik??? hoho..awal aye bangun..siap leh sarapan lagi kat cafe...nampak sangat sebelum ni bangun lambat..sebab tu tak sempat nak sarapan..hahahaha
mak pon hari ni nak ke sekolah..mengajar...jadi tinggal aye dan sepupu aye lah di rumah...
hehe..teringat pula masa sekolah..aye ni jenis senang nak sedar...tapi mujur lain sekolah dengan adik2x..lagipun aye pergi sekolah merempit sendiri...jadi tak kisah sangat..haha...credit juga pada sekolah yang cume ade perhimpunan tiap hari Isnin je..kalau tak jenuh nak beratur hari-hari...hehe....
okeylah..
wassalam ye....


P/s : fez time lukis kat paint...hehehe~

Comments

Popular Posts